Bestuursondersteuners gezocht
Ben jij een gedreven en servicegerichte professional die graag het verschil maakt in een dynamische omgeving? De NPB zoekt twee bestuursondersteuners (2x 24 uur per week) om ons team te versterken en onze bestuurders optimaal te ondersteunen. Belangstelling? Stuur dan uiterlijk maandag 20 januari een reactie naar het hoofd van onze afdeling Ondersteunende Diensten.
Het dagelijks bestuur van de NPB: secretaris Kees Wijnen, voorzitter Nine Kooiman en penningmeester Albert Springer
-------------------
Wat ga je doen?
* In deze functie geef je secretariële, organisatorische en administratieve ondersteuning aan de (hoofd)bestuurders van de NPB. Jij weet te ontzorgen en te faciliteren.
* Je ondersteunt samen met je collega’s meerdere overlegstructuren, waaronder de Bondsraad, het Hoofdbestuur, het Voorzittersoverleg, het Dagelijks Bestuur, de Coöperatie Huis voor Veiligheid en eventuele tijdelijke commissies.
* Je zorgt voor de voorbereiding en afhandeling van de vergaderingen en je beheert de actie- en besluitenlijsten.
* Je onderhoudt interne en externe contacten.
* Je bent (mede) verantwoordelijk voor het soepel laten verlopen van bestuurlijke processen en het maken van planningen en afspraken.
* Je kunt prioriteiten stellen en je kunt goed samenwerken.
* Je hebt ervaring in het omgaan met vertrouwelijke informatie.
Jouw taken
• Complex agendabeheer. Je ontvangt uitnodigingen en verzoeken en handelt deze af.
• Je organiseert vergaderingen, je zorgt ervoor dat de agenda en de vergaderstukken tijdig beschikbaar zijn. Je maakt de actie- en besluitenlijsten;
• Ondersteuning aan de good governance van de vereniging;
• Organiseren van evenementen. Je faciliteert de afspraak en de locatie en je denkt mee;
• Ondersteuning en voorbereidende werkzaamheden ten aanzien van overeenkomsten, KvK-mutaties et cetera;
• Alle overige voorkomende secretariaatswerkzaamheden;
• Je rapporteert aan het hoofd Ondersteunende Diensten.
We zoeken een collega die
• MBO+/HBO werk- en denkniveau heeft met een voor deze functie relevante opleiding (bijvoorbeeld Schoevers) en/of ruime ervaring;
• positief en oplossingsgericht denkt;
• beschikt over een flinke portie flexibiliteit en incasseringsvermogen;
• stressbestendig en servicegericht is ingesteld;
• zorgvuldig en accuraat werkt;
• beschikt over goede Nederlandse mondelinge en schriftelijke vaardigheden;
• beschikt over aantoonbare digitale vaardigheden (bij voorkeur Google Workspace);
Wat bieden wij?
* Een salaris tussen €2.953 en €3.831 (schaal 8, cao FNV-organisaties, op basis van een dienstverband van 35 uur), 140 uur wettelijk verlof en 88 uur bovenwettelijk verlof per jaar (bij een dienstverband van 35 uur).
* Een goede pensioenregeling, vakantiegeld (8,33% van je jaarsalaris) en een 13e maand (8,33% van je jaarsalaris)
* Gedeeltelijk thuiswerken met een laptop en mobiel van de zaak.
* Reiskostenvergoeding volgens de cao FNV-organisaties.
* Een vaste aanstelling na een proeftijd van twee maanden.
Jouw werkomgeving
Je komt te werken in het Huis voor Veiligheid in Baarn, een inspirerende werkplek waar ongeveer 56 medewerkers zich dagelijks inzetten voor de belangen van politiemensen. Het team kenmerkt zich door een informele sfeer en een hechte samenwerking, waarin jouw ideeën en inbreng gewaardeerd worden. We bieden je de ruimte om jezelf verder te ontwikkelen binnen een maatschappelijk betrokken organisatie.
De NPB is met meer dan 30.000 leden de grootste vakorganisatie van en voor politiemensen. In een snel veranderende maatschappij staan bestaanszekerheid en professionaliteit voorop. Als energieke veerkrachtige vakbond maken wij ons sterk voor de politiemensen. De NPB zet zich met de andere twee politievakbonden in voor een goede cao (arbeidsomstandigheden en vakmanschap) en IBB (individuele belangenbehartiging). Onze leden staan centraal.
Bij de NPB geloven we in de kracht van diversiteit en inclusie. We verwelkomen kandidaten van alle achtergronden en ervaringen, omdat we samen sterker staan in het vertegenwoordigen van onze leden.
Wil je meer weten?
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Jamil Loukili, Hoofd ondersteunende diensten via jloukili@politiebond.nl of via 06 - 822 37 981 dan wel 085 - 23 66 811.
Heb je interesse? Stuur dan uiterlijk maandag 20 januari 2025 je reactie naar jloukili@politiebond.nl onder vermelding van vacature bestuursondersteuner.