19 april 2023

NPB zoekt per direct een medewerker ledenadministratie

De Nederlandse Politiebond zoekt per direct een medewerker ledenadministratie voor 28 uur per week. Het salaris bedraagt per maand minimaal € 2.253 bruto en maximaal € 2.673 bruto bij een voltijd dienstverband (35 uur). Je ontvangt vakantiegeld en een eindejaarsuitkering van 8,33 procent en 228 verlofuren bij een voltijd dienstverband. Solliciteren is mogelijk tot en met woensdag 17 mei aanstaande.

De NPB is een vakbond voor personeel van de Nationale Politie. Namens 28.000 leden zijn wij dagelijks in de weer om bij de werkgever betere arbeidsvoorwaarden te bedingen. Daarnaast hebben we een eigen juristen- en advocatenteam, dat dag in dag uit rechtshulp biedt aan leden die in problemen (dreigen te) komen op het gebied van werk en inkomen, letselschade en strafrechtelijke vervolging.

Als medewerker ledenadministratie ben je het aanspreekpunt voor onze leden als het gaat om hun lidmaatschap. Je hebt contact met onze leden via mail en telefoon en je zorgt ervoor, samen met nog twee andere collega’s, dat nieuwe leden worden ingeschreven, wijzigingen worden verwerkt en vragen worden beantwoord. Door het up-to-date houden van de ledenadministratie kunnen wij onze leden beter en sneller helpen bij vragen.

Wie zijn wij?
De NPB is een warme en hartelijke organisatie met betrokken en bevlogen medewerkers. Het hoofdkantoor is gevestigd in Baarn in het Huis voor Veiligheid, een prachtig pand dat recent is verbouwd tot een mooie, ruime en moderne werklocatie. We werken in een informele en gemoedelijke sfeer en staan in nauw contact met de andere politiebonden die in het pand gevestigd zijn.

De Ledenadministratie valt onder de afdeling Ondersteunende diensten met in totaal circa 13 collega’s. De afdeling Ondersteunende diensten is naast de ledenadministratie ook verantwoordelijk voor de financiële administratie, het juridisch secretariaat, de ondersteuning van bestuur en ondersteuning op ICT en facilitair gebied. Je ontvangt als medewerker ledenadministratie hiërarchisch leiding van het hoofd ondersteunende diensten.

Wat ga je doen?

  • Je onderhoudt contact met onze leden per mail en telefoon.
  • Je verwerkt alle voorkomende mutaties in de ledenadministratie en let daarbij op de volledigheid en juistheid van de gegevens.
  • Je verricht diverse ondersteunende werkzaamheden.

Wat kun je? 

Kennis en ervaring

  • Vmbo werk- en denkniveau.
  • Je hebt kennis van administratieve processen.
  • Je bent handig met verschillende digitale systemen en hebt kennis van geautomatiseerde gegevensverwerking en bestandsbeheer.

Vaardigheden

  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling.
  • Je bent accuraat en discreet.
  • Je hebt een dienstverlenende en klantgerichte instelling.

Wij bieden
Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd met een proeftijd van twee maanden. Je krijgt dus direct een vast contract. De functie is ingedeeld in schaal 5. Het salaris bedraagt per maand minimaal € 2.253 bruto en maximaal € 2.673 bruto bij een voltijd dienstverband (35 uur). Je ontvangt vakantiegeld van 8,33 procent, een eindejaarsuitkering van 8,33 procent, 140 wettelijke verlofuren en 88 bovenwettelijke verlofuren bij een voltijd dienstverband. De Cao FNV Organisaties is van toepassing.

Sollicitatieprocedure
Bij vragen over de vacature kan je contact opnemen met Jamil Loukili via telefoonnummer 085 – 2366811 . Indien je belangstelling hebt en denkt de persoon te zijn die wij zoeken, stuur dan uiterlijk 17 mei 2023 je cv, vergezeld van een motivatie, naar jloukili@politiebond.nl o.v.v. Sollicitatie medewerker ledenadministratie en ter attentie van Jamil Loukili, hoofd ondersteunende diensten.

Er kan een briefselectie worden gehouden. Dit betekent dat op basis van jouw brief met cv besloten wordt of je wel of niet wordt uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. Het sollicitatiegesprek vindt plaats met Jamil Loukili (hoofd ondersteunende diensten) en een collega van de ledenadministratie.

Meer over:
Vereniging